«Δεν θέλω να μιλάμε συνέχεια για τον Νίνο»: Η ειλικρινής τοποθέτηση της Josephine

Η κάμερα της εκπομπής «Το Πρωινό» συνάντησε την Josephine, η οποία μίλησε με αφοπλιστική άνεση για την ψυχολογία της, την καθημερινότητα, την προσωπική της γαλήνη και φυσικά για τη σχέση της με τον Νίνο. Με διάθεση εξομολόγησης, αποκάλυψε πως αυτό το διάστημα νιώθει «πολύ ευτυχισμένη» και πως έχει θέσει ως προτεραιότητα την ψυχική της ηρεμία. Παράλληλα, τόνισε ότι ο τρόπος που διαχειριζόμαστε τις δυσκολίες έχει μεγαλύτερη σημασία από τις ίδιες τις δυσκολίες, δείχνοντας τη δική της ώριμη, νέα στάση ζωής.

Η ίδια δεν δίστασε να μιλήσει για τη σχέση της με το κοινό, αλλά και τον τρόπο που αντιμετωπίζει πλέον τα αρνητικά συναισθήματα. Όπως είπε, επιτρέπει στον εαυτό της να βυθιστεί «για μία ώρα» στη μαυρίλα όταν χρειάζεται, αλλά μετά σηκώνεται και συνεχίζει πιο καθαρή και συνειδητοποιημένη.
Ο ΝΙΝΟ ΚΑΙ Η JOSEPHINE ΒΑΖΟΥΝ ΦΩΤΙΑ ΣΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
Παράλληλα αποκάλυψε ότι η φετινή χρονιά είναι αφιερωμένη σε ξεκάθαρες καταστάσεις, όμορφες ανθρώπινες σχέσεις και ισορροπία. Δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στη σημασία του να κάνει κάποιος ένα βήμα πίσω και να ζητά συγγνώμη όταν χρειάζεται, δείχνοντας ότι αντιλαμβάνεται τις σχέσεις με ωριμότητα.
Σε ό,τι αφορά την προσωπική της ζωή, η Josephine ήταν ξεκάθαρη. Δεν θέλει να τη συζητάει συνεχώς δημόσια και δεν επιθυμεί να επικεντρώνονται όλοι στη σχέση της με τον Νίνο. Όπως εξήγησε, το γεγονός ότι και οι δύο είναι καλλιτέχνες συχνά οδηγεί σε υπερβολική έκθεση, κάτι που δεν θεωρεί υγιές ούτε απαραίτητο. «Δεν θέλω όλη την ώρα να μιλάμε γι’ αυτό», ξεκαθάρισε, υπογραμμίζοντας πως η ιδιωτική ζωή πρέπει να παραμένει… ιδιωτική. Παράλληλα, σημείωσε ότι μέσα στη σχέση τους κάνει ο καθένας τα δικά του βήματα και πως δεν χρειάζεται το κοινό να παρεμβαίνει με υπερβολικές προσδοκίες.
Η τραγουδίστρια στάθηκε και στη φετινή συμμετοχή της Ελλάδας στην Eurovision, σχολιάζοντας ότι ούτε η Αντιγόνη ούτε ο Ακύλας όφειλαν να ζητήσουν συγγνώμη. Αντίθετα, τόνισε πως έκαναν ό,τι καλύτερο μπορούσαν και πως το ελληνικό κοινό συχνά ανεβάζει και κατεβάζει τους καλλιτέχνες με υπερβολικές αντιδράσεις, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι λειτουργούμε λίγο «χτύπα με κι ας κλαίω». Με αυτόν τον τρόπο κάλεσε σε περισσότερη ηρεμία και σεβασμό προς όσους ανεβαίνουν στη σκηνή και εκτίθενται για λογαριασμό της χώρας.
Κλείνοντας, η Josephine έδωσε την εικόνα μιας γυναίκας πιο ώριμης, πιο ήρεμης και πιο συνειδητοποιημένης από ποτέ. Με ειλικρίνεια, μίλησε για την ανάγκη να προστατεύει την προσωπική της ζωή, να κρατά ισορροπίες και να μη χάνει την αισιοδοξία της, ακόμα και στις δύσκολες περιόδους. Έδειξε ότι θέλει να εξελίσσεται ως άνθρωπος και ως καλλιτέχνιδα, ενώ το μήνυμά της περί ψυχικής ηρεμίας και ρεαλιστικών προσδοκιών αγγίζει έντονα τη νεότερη γενιά που την παρακολουθεί. Τελικά, αυτό που μένει είναι πως η Josephine δεν φοβάται πια να θέτει όρια, να μιλά αληθινά και να ζει με τον τρόπο που η ίδια επιλέγει.
Διάβασε επίσης:
Δείτε το πλήρες άρθρο στο mad.gr →